Klachtenregeling

Wat te doen bij een klacht?

We blijven constant werken aan de kwaliteit van onze zorgverlening. Wij zullen ons altijd inzetten om professioneel en patiënt vriendelijk te handelen. Desondanks kan het altijd zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Mocht u een klacht of opmerking hebben dan nemen wij uw dat uiterst serieus en verzoeken wij u deze aan ons kenbaar te maken. U kunt uw klacht ten allen tijde met de desbetreffende huidtherapeute bespreken. Het kan zijn dat wij u vragen langs te komen voor een gesprek in de praktijk.

Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht neerleggen bij de klachtencommissie van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten, onze beroepsvereniging. Deze klachtencommissie is onafhankelijk en zal uw klacht met veel zorg in behandeling nemen. Meer informatie vindt u op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.

 

Algemene Voorwaarden

Klik hier voor de Algemene Voorwaarden